Kosten en ledenkorting

Via onze vereniging zijn heel veel mogelijkheden om de uitvaart naar uw wensen te vervullen. De ledenkorting bij overlijden is € 1500,- met een premie van € 30 per jaar. Kinderen kunnen vanaf hun geboorte ook gratis lid worden en hoeven tot hun 18e jaar geen premie te betalen.

De ledenkorting en de premie worden jaarlijks op de ledenvergadering vastgesteld, na advies van een externe toezichthouder van de financiën.

De kosten van een begrafenis of crematie bij onze vereniging liggen meestal tussen de € 5000 en € 6500. Bij begraven komen eventueel de kosten van een grafsteen er nog bij. De ledenkorting is dus niet toereikend voor alle kosten van een uitvaart of crematie. Indien u dat wenst, kunt u bij een verzekeringsmaatschappij bijverzekeren.